سقوط خاتمی در آغوش کومله

سقوط خاتمی در آغوش کومله

سقوط خاتمی در آغوش کومله 

🔻شعار «لاحکم الا لله» که مضمون آن در چند آیه قرآنی تکرار شده است به معنای این است که هیچ حکمی جز حکم خداوند نیست و لذا عبارت فوق به خودی خود مفهوم ارزشمند و والایی دارد. 

🔻اما اگر کسی همین شعار را در دوران حکومت امام علی(ع) بکار می برد در بستر ذهنی جامعه به عنوان حمایت از از خوارج در برابر امیرالمومنین علیه‌السلام به شمار می رفت! زیرا این شعار توسط خوارج تبدیل به رمز مخالفت با حضرت علی شده بود. 

🔻به همین دلیل امیرالمومنین در نقد این شعار خوارج فرمودند «سخن درستى است که از آن هدف باطل و نادرست مى طلبند». 

🔻شعار «زن زندگی آزادی» هم همینگونه است و کلمات آن به تنهایی مفهوم خوبی دارند ولی چیدمان این کلمات توسط تجزیه طلبان و #کومله و‌ منافقین، در بستر معناسازی رسانه‌های لندنی، #رمز_ویرانی_ایران است. 

🔻به نظر می‌رسد که محمد #خاتمی که هشت سال بر مردم ریاست نموده است در بیانیه ای اخیرش که طبق معمول دو‌پهلو و دارای تنیدگی‌های ذهنی مشمئزکننده است، ضمن حمایت از رمز کومله ها و تجزیه طلبان برای ویرانی ایران، تلاش کرده بر ویرانه های اغتشاشات بنشیند و خود را به عنوان میانجی و نجات بخش به نسل فرهیخته دانشگاهی فاکتور کند. 

🔻در حالیکه مشکلات انباشته شده‌ای که زمینه اغتشاشات اخیر را فراهم آورد عمدتا ناشی از عملکرد مسئولان غربزده در خلال دهه‌های اخیر است؛ لذا اگر بنا باشد اصلاحی در کشور صورت گیرد باید تفکر غرب زده و مسئولین غرب زده به طور کامل از صفحه مدیریت کشور پاک شود. 

🔻 بنابراین امثال خاتمی که پدر بزرگوارش هم او را غرب زده میدانست، با این حجم از التقاط فکری و مذهبی، منطقا هیچ جایگاهی در اصلاح حقیقی کشور ندارند.

✍ حواریون

#بصیرت_خواص

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها