معرفی کتاب تا ساحل آرامش

معرفی کتاب تا ساحل آرامش

👈معرفی کتاب تا ساحل آرامش
 
💥این اثر از سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از ۵۰نوبت به چاپ رسیده‌است.
 
📕👈 کتاب اول با نام «فانوس دانایی» قرار است خودمان را بشناسیم؛ عیوبمان را کشف کنیم، و با نگاهی تازه به جایگاهمان در هستی و هدف از وجود خودمان، یه سراغ شریک زندگی‌مان برویم.
 
📗👈 کتاب دوم«قایق مهربانی» با موضوع بایدهای زندگی مشترک است؛ مثل خوش اخلاقی، درک طرف مقابل و مخصوصا خودمان را درشرایط مختلف جای او قرار دهیم ، به زندگی رنگ خدایی بزنیم و از ایجاد هر ترکی بر دیوار احترام‌ متقابل، جدا بپرهیزیم.
 
📘👈 کتاب سوم«بادبان مدارا» یاد می گیریم: فضای خانه را به سمت شادی بکشانیم، با مدارا و رفاقت زندگی کنیم و بعد از خطای هم دیگر، دوباره دلمان را از خاطرات بد پاک کنیم‌، اگر اشتباهی پیش‌آمد، جرعت عذرخواهی را داشته‌باشیم و خلاصه چگونه هر روز در کنارهم، حال زندگی را بهتر کنیم؟
 
📙👈 کتاب چهارم «گرداب دروغ» حرف از خط قرمزهای زندگی است؛ مثلا اگر هنوز فکر می کنید، رد کردن حدود شرعی و اخلاقی روابط با نامحرم، جزو لوازم بی ضرر روشنفکری در خانواده است؛ اگر قهر های طولانی و پر کشمکشی را تجربه می‌کنید؛ اگر مدام همسر خود را با ایده‌آل‌هایی فرسنگ‌ها دورتر از خود واقعی‌اش مقایسه می کنید،این کتاب برای شماست، تا زندگی‌تان را ساده تلخ نکنید
 
💥 کتاب با ۱۰ درصد تخفیف محاسبه میشه حتی بعد از نمایشگاه 
💥 ارسال رایگان برای سفارش بالای ۳۰۰ تومن 
 
برای تهیه کتاب میتونید به لینک زیر مراجعه کنید:
https://ketabresan.net/w/ceEvT
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها