ثبت وبلاگ در موتورهای جستجوگر

ثبت وبلاگ در موتورهای جستجوگر

چگونه وبلاگ یا سایت خود را در موتورهای جستجوگر ثبت کنیم

عرض سلام خدمت خوانندگان محترم وب حواریون, در این مطالب می خوام چگونگی ثبت وبلاگ یا سایت رو در ۳ متور جستجوگر قوی ارائه خوام کرد.

یکی از مهمترین عملیات های برای افزایش بازدید و سهم در موتور های جستجو ؛ برای وبلاگ ها و سایت ها ، معرفی آنها به موتور های جستجوست.

۱- معرفی وبلاگ یا سایت به گوگل چگونه سایت خود را به گوگل معرفی کنیم تا سهم بیشتری در جستجوی کلمات در موتور جستجوی گوگل داشته باشیم؟ اینکار بسیار آسان است. http://www.google.com/addurl.html » بعد از کلیک بر روی لینک بالا شما وارد صفحه ی اضافه کردن آدرس به گوگل خواهید شد.»

در قسمت میانی صفحه، بخش زیر را مشاهده خواهید نمود. » همانگونه که مشخص شده است. در قسمت URL آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد کرده و در قسمت Comments هم توضیحاتی در مورد وبلاگ و یا سایت خود را وارد می کنید. در آخر کد یا نوشته یا اعدادی که در عکس پایین سایت را می بینید را درون کادر مشخص شده وارد می کنید و کلید Add URL را می زنید.

۲-  معرفی وبلاگ یا سایت به یاهو چگونه سایت خود را به یاهو معرفی کنیم تا سهم بیشتری در جستجوی کلمات در موتور جستجوی یاهو داشته باشیم؟

اینکار بسیار آسان است. http://submit.search.yahoo.com/free/request » برای معرفی وبلاگ یا سایت خود به جستجو گر یاهو باید یک ایمیل در یاهو داشته باشید. » بعد از کلیک بر روی لینک بالا شما وارد صفحه ی اضافه کردن آدرس به جستجوگر یاهو خواهید شد. همانگونه که بر روی تصویر نیز مشخص شده است در قسمت Submit a Website or Webpage آدرس وبلاگ یا سایت خود را وارد کنید.

چنانچه شما در یاهو لاگین نباشید – یا به عبارت ساده تر اگر در هنگام کلیک کردن دگمه ی بالا مسنجر شما باز نباشد و یا بخش مدیریت ایمیل یاهوی شما باز نباشد – بعد از کلیک کردن بر روی دگمه ی بالا ، صفحه ی درخواست ایمیل و رمز شما در یاهو ظاهر خواهد شد و شما باید مشخصات خود را وارد کنید با ورد کردن مشخصات، وبلاگ شما در فهرست صفحات یاهو ثبت می شود و پیام زیر نیز ظاهر می شود. همچنین شما می توانید وبلاگ یا سایت خود را از طریق Rss یا همان فید نیز به یاهو معرفی کنید.

*توجه         توجه*

 دوستان جهت سهولت در امر ثبت وبلاگ در وتورهای جستجو گر می توانید بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید و وبلاگ یا وبسایت خود را  در ۱۵۰ متور جستجوگر بصورت اتوماتیک ثبت نمایید.

لینک شماره ۱ثبت وبلاگ در ۱۵۰ متور جستجو

لینک شماره ۲: ثبت وبلاگ در ۱۵۰ متور جستجو

۰ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

هم ی این کار ها هارا میکنم ولی بازم کادر ها سفید میشن و یک اخطار میده لطفا بهم پاسخ بدبدa.sh4190523@gmail.com

پاسخ:

۱۳ آذر ۹۲، ۲۱:۳۹
سلام دوست عزیز سوالتان را کامل تر بپرسید.
من نمی دانم شما تو کدام مرحله به مشکل برخوردید.

عالی بود مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها