جمعه نصر

  • ۱۴

چرا نماز جمعه نصر به امامت حضرت امام خامنه ای را آنقدر بزرگ جلوه میدهید؟ خطبه های نماز هم همان حرف های معمولی نماز های قبلی بودمد؟

جواب


حضور حضرت امام در نماز جمعه نصر در زمانی صورت گرفت که جامعه در ترس جواب متقابل رژیم کودک کش اسرائیل بود و بعضی از خانواده از رفتن کودکان خود به مدرسه واهمه داشتند و از طرفی مسئولین و دلسوزان محور مقاومت از خلع سید حسن نصرالله دچار سردرگمی شده و بعضاً به اتهام زنی به یک دیگر و شریک بودن در سبب ریختن خون این شهید کبیر حرف می‌زدند.

و اما امام خامنه ای در چنین شرایطی با آرامش پا به این نماز گذاشتند و لرزه به کاخ مستکبران جهان زدند، ایشان در اول آرامش را به جامعه مسلمین برگرداندن و به زیبای با عمل خود به مسئولین کشوری این شجاعت را منتقل کردند که برای حفظ دستاوردهای شهدا باید پا میدان گذاشت، و در نهایت از دشمن وحشی و گرگ صفت صهیونیستی عبور کردند و دشمن اصلی امت اسلامی یعنی آمریکا را هدف قرار دادند و جبهه جدید بر علیه آنان گشودند، که از جمله آنان میتوان به حضور شجاعانه و فعال دیپلماتیک وزیر خارجه ایران آقای عراقچی و رئیس مجلس شورای اسلامی ایران آقای قالیباف اشاره کرد که در نوع خود کم نظیر و منشأ اصلی آن سرمشقی بود که امام خامنه ای در جمعه نصر به سربازان و مردان ولایت مدار این خاک شهد پرور دادند.


✍️حسین یوسفی

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">