از پاس گل ترامپ به بایدن تا نقاشی جناب ظریف‼️

از پاس گل ترامپ به بایدن تا نقاشی جناب ظریف‼️

از پاس گل ترامپ به بایدن تا نقاشی جناب ظریف‼️  

ترامپ‌ڪه این روزها قافیه و قیافه را با هم باخته است ، علیرغم اختلافات ظاهری با دموڪرات ها در یک بازی هوشمندانــه علیه ایران مبتنی بر منافع ملی آمریڪا ، نقش پاسور برای آبشارزنی بایدن بازی میکند! ؛ به نقل وبگاه آمریڪایی آڪسیوس، ترامپ معتقد است که در ۱۰ هفته پایانی دولت، سیل تحریم‌ها باعث افزایش فشار علیه ایران شده و ڪار را برای دولت بایدن در راستای احیای برجام سخت‌تر می‌کند.  

ترامپ ڪه از سوی ایران هیچ هزینه ای را متوجه رفتارش نمیبیند برای افزایش قدرت چانه زنی دولت آینده آمریکا از هر فرصتی برای تکرار پرتاب های سه امتیازی دقیقه نودی دریغ نمی کند. پرتاب هایی که در پشت پرده کری خواندن های حزبی، تشویق بایدن به همراه دارد‌.  

امادر این شرایط حساس ، در داخل ایران پایگاه رسانه ای دولت تدبیر در صفحه اول خود خاطرات دوستی ظریف و بایدن را مرور میکند و وزیر محترم خارجه با دادن سیگنال های غلط در حال نقّاشی تابلوی "دولت روی ویلچر" بر روی دیوار ادراکی بایدن و اروپاست!  

البته از دولتی ڪه در دیزی را برای گربه های بی حیای آمریڪایی باز گذاشته و اینبار به دنبال #ڪلید حل مشکلات در جیب بایدن است بیش از این انتظاری نیست اما از مجلس انقلابی انتظار است در این فرصت طلایی تا پایان عمر سیاسی ترامپ با سنجیدن همه جوانب و پرهیز از احساسات و شتابزدگی، دولت اعتدال را مجبور به واکنش متقابل با مکانیزم کاهش تعهدات برجامی جهت هزینه دار کردن رفتار ترامپ ، افزایش قدرت چانه زنی و سنگین شدن پرتفوی ایران نماید.  

#سرخط: جوانان انقلابی و فعالان فضای مجازی نیز میبایست این مطالبه را از نمایندگان مجلس و دولتمردان دنبال کنند. 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها