واقعیت سریال پر سروصدای (بازی مرکب) چیست؟

واقعیت سریال پر سروصدای (بازی مرکب) چیست؟

واقعیت سریال پر سر و صدای " بازی مرکب" چیست؟  

تصور کنید دعوتنامه ای به دستتان می رسد و به یک بازی با جایزه بیش از یک تریلیون تومان دعوت می شوید . واکنشتان چیست ؟این خط اصلی داستان سریال پر سر و صدای این روزهای جهان یعنی بازی مرکب است . یک بازی شش مرحله ای و مرگبار که افراد باید با یکدیگر بازی های ساده از قبیل تیله بازی و طناب کشی انجام دهند و هر کس برنده شود به مرحله بعد می رود و بازنده ها کشته می شوند! نهایتا برنده کل پول را با خود می برد . 

این داستان بیان حقیقت کره جنوبی است که اقتصاد آن یکی از چهار ببر آسیایی لقب گرفته است در حالیکه میلیون ها شهروند آن برای بقا و زنده ماندن تقلا می کنند و اقلیتی به نام چبول ها که واجد ثروت و قدرت هستند اقتصاد کشور را قبضه کرده اند . بازی مرکب در نگاهی وسیع تر وصف حال جهان امروز است که سیطره ی قشر سرمایه دار بر مردم را به وضوح نشان می دهد که با زیر پا گذاشتن انسانیت و به رسمیت شناختن پول به عنوان ارزش نهایی ، تضاد طبقاتی شدید ایجاد کرده و عدالت اجتماعی را از بین برده اند و با دیدن مردمی که برای بقای خود و رسیدن به آب و نانی می جنگند لذت می برند . 

آیا به جای اقتصاد سرمایه داری نمی توان به اقتصادی بهتر اندیشید که در آن عدالت اجتماعی هدف باشد و به جای لبخند قشر سرمایه دار لبخند تمام آحاد جامعه مدنظر قرار بگیرد؟

بیداری ملت

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها