چند نکته به دولت تدبیروامید و برادران اصلاح طلب

چند نکته به دولت تدبیروامید و برادران اصلاح طلب

جشن روحانی

در تاریخ ۱۳۹۲/۴/۸جشنی در شهرستان شهریار(اندیشه) برگزار شد. برای پیروزی حجت السلام روحانی. چند نکته قابل توجه است که بیان خواهم کرد.

 

نکته اول: فضای این جشن ،که بهتر بود در مصلای نماز جمعه که میعاد گاه وحدت است برگزار میشد. که محرم ونا محرم هم رعایت شود. در این مراسم خبری از تبری و تولی نبود. شعار های انقلابی بسیار بسیار کم جلوه می‌کرد.

نکته دوم: این پیروزی ملت ایران را به یک عقده ی سیاسی تبدیل کردند. و مجری برنامه آقای رشید پور با بیان این نکته که (درست است اون طرفی ها معرفت ندارند. یعنی کسانی که به آقای احمدی نژاد رای دادند.) و گفتند: که ما معرفت داریم و از آقای احمدی نژاد تشکر می‌کنیم.این نوع طرز بیان باعث می‌شوند دو دستگی به وجود بیاید و  رئیس جمهور منتخب را منحصر به یک گروه یا حزب خاص معرفی کردن است.

نکته سوم: بیان کردند آیت الله هاشمی در این چند سال حکیمانه سکوت کردند. و این نوعی از یک انقلاب سکوت است.آقای رشید پور بدانید که همین سکوت باعث خیلی سوء استفاده ها شده است. همه می‌دانند که فرزندان ایشان در جریان فتنه سال۸۸ از صحنه گردانان این عرصه بودند.تهمت تقلب در انتخابات که به نظام و شورای محترم نگهبان زده شد. آیا سکوت جایز بود؟

نکته چهارم: برخی شعارهایی که در این مراسم داده می‌شد.«روحانی یادت باشد.موسوی باید باشد» و شما آقای مجری به صورت پنهانی گفتید: ما آرزو داریم زندانی های سیاسی آزاد شوند. شما این جمله را مقابل این شعار بیان کردید.

آیا در حال حاضر که حجت السلام روحانی انتخاب شدند. از سوی طرفداران دیگر کاندیدا ها در برابر رای اکثریت قانون شکنی انجام شد؟

« آقایان در سال ۸۸ به رای ۲۴ میلیونی آقای احمدی نژاد تهمت تقلب زدند. که یک سال کشور را دچار آشوب کردند.که جوانانی ناآگاهانه به خاک و خون کشیده شدند. مسئول این خون ها کیست؟ چرا برخی در حال حاضر نام آقای سید محمد خاتمی را می‌آورند؟ چرا ایشان آن زمان از فتنه گران برائت نجست؟ آنها دیدند و دیدیم که چگونه در سال ۸۸ آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی برای کشور و نظام شمشیر را از رو بستند. آیاسکوت از طرف هر شخصی به سمت جانب داری دشمن جایز بود؟ »  

نکته پنجم: مسئول ستاد حجت السلام روحانی در شهرستان شهریار بیانیه ای می‌خواندند که عناد و غرض ورزی در آن مشاهده میشد. که شرح آن را در آینده اگر عمری باشد انشالله خدمتتان عرض خواهم کرد.  

نکته ششم: برخی برادران اصلاح طلب دچار افرط شده اند و می‌خواهند رئیس جمهور منتخب را منتصب به گروه یا حزب خود گردانند. که این مغایر با صحبت های خود رئیس جمهور می‌باشد. به شما بگویم که ما با تمام توان از رئیس جمهور منتخب حمایت خواهیم کرد. همراه با انقاد های اصولی و سازنده انشاالله.

ازتمام دوستانی که پیام تبریک و نظرات خود را به بنده ی حقیر بیان فرمودند کمال تشکر را دارم.

یکی از دوستان با نام مفقود الاثر نظر دادند (هم سازش  هم تسلیم) تقاضا دارم منظورشان را از این شعار به صورت شفاف بیان کنند.

ما با نظر به آینده وتلاش و پشتکار و استقامت به مدد الهی واهل بیت(علیهم السلام) و پشتوانه ی ملت ایران پرچم عدالت خواه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در قلب کاخ سفید و حیفا نصب خواهیم کرد.

الهم عجل لولیک الفرج

الهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای

التماس دعا

۲ ۰ ۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

سیمای شفق

۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۷
متشکر بابت مطلبتان .

سلام برادر جان...
به روزیم...
روحانى مچکریم...

سلام
اجازه بدیم دولت شکل بگیره ، بعد 
الان به نظرم نباید حماسه حضور رو فراموش کرد و کار رو جناحی کرد
خدا قوت

پاسخ:

۱۴ تیر ۹۲، ۱۸:۴۸

علیکم سلام

اگر دقت بفرمایید انتقاد های ما هم بر همین رفتر های جناحی و بی خردانه است.

هیچ شخصی منکر حماسه ملت ایران نباید باشد.ما هم نیستیم و نخواهیم بود.

به شما عرض کنم زمانی که آقای رشید پور مجری آن مراسم برای استراحت کوتاهی داخل سالن استراحت آن مجموعه شد بنده همین صحبت های جناحی را به ایشون تذکر دادم در همان لحظه یکی از مسئولان آن مراسم به آقای رشید پور گفت:که دیگر صحبت هاب تند بس است.از شما سئوال میکنم پشت این صحبت ها چه فکری مشغول کار است؟

در آن مراسم معاون جبهه مشارکت شهرستان با بنده بر خورد کرد و گفت این مراسمات جای شما نیست.شماها حزب الشیطان هستید.

انتقاد ما به این رفتارهاست.این رفتار ها از تریبون مراسمی که منتصب به رئیس جمهور منتخب است شایسته نیست.ما گفتیم از رئیس جمهور منتخب همایت میکنیم .به شما بگویم بیشتر اصلاح طلبان شهرستان نه حتی از آقای احمدی نژاد حمایت نکردند بلکه  صحبت های تخریبی را علیه ایشان تا آنجا که توانستند گسترش دادند.

از شما سئوال میکنم کدام رفتار ها جناحیست؟

ما که حمایتمان را اعلام کردیم یا آن کسانی که به نظام تمهمت تقلب زدند و جوانان را به خاک و خون کشیدند؟

 


سلام
بسیار عالی. استفاده کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها