انتخاب روشن

انتخاب روشن

امام خامنه ای

در آستانه ایام برگزاری انتخابات، هزاران نفر از مردم شهر نجف آباد امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی تهران با رهبر انقلاب دیدار کردند

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم نجف‌آباد:
انتخابات در کشور ما قدبرافراشتن ملی است/ ملت با انتخابات، در برابر دشمن سینه سپر می‌کند و عرض اندام می‌کند/ وقتی دشمن مشاهده می‌کند که بعد از ٣٧سال، با این همه فشار و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات غرض‌آلود و خسارت‌بار نتوانسته است مانع از بیعت مردم با نظام شود، عظمت انقلاب در چشم او هیبت پیدا می‌کند.



 رهبر انقلاب: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد/ مجلس متدین، متعهد و شجاعی که فریب ترفند دشمن را نخورد/ مجلسی که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌هایی که دستشان از ایران کوتاه شده و می‌خواهند برگردند بایستد/ مجلسی که دولت را موظف به اقتصاد درون‌زا کند.



رهبر انقلاب: آمریکا بعد از مذاکرات یک نقشه برای منطقه دارد و یک نقشه برای ایران/ این برای ما روشن شده/ برای داخل، دشمن از نفوذی‌ها استفاده می‌کند/نفوذی حتماً این نیست که از دشمن پول گرفته باشد/ امام فرمودند گاهی حرف دشمن با چند واسطه از دهان آدم موجه شنیده می‌شود.   



رهبر انقلاب: همه باید مراقب نفوذ باشند/ وقتی می‌بینید دشمن برای ایجاد دودستگی از شما تعریف می‌کند بی‌درنگ ابراز بیزاری کنید/ شما که می‌دانید دشمن قصد تفرقه دارد، نگذارید/ امام گفتند وقتی  دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید/ برگردیم به کلام امام .



 رهبر انقلاب: از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنیم/ دشمنان انقلاب از روز اول تعبیر «تندرو» و «میانه رو» را استفاده کردند/ از نظر آنها از همه تندروتر، امام بزرگوار بود؛ امروز هم بنده‌ی حقیر را از همه تندروتر می‌دانند.



 رهبر انقلاب: اسلام طرفدار راه وسط و میانه است اما وسط از نظر قرآن مقابل تندرو نیست، مقابل انحراف است/ تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست/منظور دشمن از تندرو کسانی است که در انقلاب مصمم‌ترند، حزب‌اللهی‌ها را می‌گویند و میانه رو را کسی می‌دانند که در برابر آنها تسلیم باشد.




رهبر انقلاب: در  انتخابات سعی کنید کار را درست و با دقت و بصیرت انجام دهید تا هم خدا راضی باشد و هم به احتمال زیاد نتیجه خوب باشد/ بشناسید و انتخاب کنید/ آن‌جایی که نمی‌شناسید هم نگویید رأی نمی‌دهم، بروید سراغ کسانی که به دین و تعهد آنها اعتماد دارید.


رهبر انقلاب: هر چه انتخاب کنید برای خود انتخاب کرده‌اید/ انتخاب خوب شما به خودتان برمی‌گردد، انتخاب با غفلت هم بدی‌اش به خودتان برمی‌گردد/ با اختیار و اراده، کار را درست انجام دهید/ مجلس و خبرگان هر دو مهم است. 

امام خامنه ای           
۹۴/۱۲/۵

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها