آستان قدس به دنبال فرار مالیاتی است !!

آستان قدس به دنبال فرار مالیاتی است !!

در فضای رسانه ای برای تخریب شخصیت حجة الاسلام دکتر رئیسی با کنار هم قرار دادن نامه ی دفتر مقام معظم رهبری در مورد شمولیت مالیات آستان قدس و نهادهای وابسته با مصوبه مجلس نهم مبنی بر لزوم پرداخت مالیات توسط آستان قدس اینطور تحلیل می کنند که حجة الاسلام دکتر رئیسی به دنبال فرار مالیاتی آستان قدس بوده است.

- این در حالیست که  یکی از اعتقادات و شعارهای حجة الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی در دوران مدیریت بر آستان قدس رضوی و همچنین در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اصرار بر شفافیت نظام مالیاتی و لزوم توجه به مالیات به عنوان اصلی ترین درآمد دولت است. ایشان در دوران مدیریت بر سازمان بازرسی کل کشور در چند نوبت اقدام به بازرسی از آستان قدس و نهاد های وابسته به آن نمود که همان موقع مشکل این نهاد بزرگ خدماتی و اقتصادی را عدم التزام به تشریفات نظام مالیاتی می دانست. لذا از بدو حضور به عنوان تولیت این آستان ضمن بخشنامه ای همه ی دستگاه ها و شرکتها و زیر مجموعه های آستان قدس را ملزم به اجرای تشریفات مالیاتی در جهت شفافیت در نظام حسابرسی و مالی نمود. زیرا این شفافیت از بروز خطا و تخلفات مالی جلوگیری می کند. و در یک سال گذشته تمام اطلاعات مالی آستان قدس و زیرمجموعه های آن بر روی سامانه مالیات و تحت نظارت مودیان محترم قرار گرفته است.

- در تمام دنیا موسسات خیریه از مالیات معاف هستند.

- در ایران بدهی دولت به آستان قدس رضوی چند ده هزار میلیارد ریال می باشد. 

- در خصوص موقوفات به دلیل ملاحظات شرعی نمی توان آزادانه در دخل و خرج آنها عمل کرد و باید برای بعضی کنش ها در خصوص این مال الوقف ها از ولی امر مسلمین اجازه شرعی گرفت. استعلام حجة الاسلام دکتر رئیسی از مقام معظم رهبری در خصوص مالیات بر آستان قدس نیز از این جهت بوده است. که با پاسخ دقیق معظم له روبرو شد.

- همانطور که در پاسخ مسئول دفتر مقام معظم رهبری ملاحظه می فرمایید ایشان بر نظر امام راحل عظیم الشان مبنی بر معافیت آستان قدس از مالیات تاکید می نمایند و  در ضمن مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های تکلیفی را از این معافیت استثناء می کنند. و بر مشی حجة الاسلام دکتر رئیسی تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر لزوم شفافیت تاکید می کنند.

از مخاطبان فهیم رسانه تقاضا می شود اخبار و اطلاعات حجة السلام دکتر رئیسی را از سایت شخصی ایشان و یا صفحات و کانال های رسمی که در این سایت معرفی شده است دریافت نمایند. متاسفانه با شروع تب رقابت های انتخاباتی شاهد بعضی بد اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها در جهت تخریب رقیب انتخاباتی هستیم که بستر مناسبی برای تسویه حساب ضد انقلاب خارج نشین از خادمان مردم نیز شده است. 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها