سید مصطفی تاجزاده

سید مصطفی تاجزاده

  تخریب کنندگان آقای رئیسی را بهتر بشناسید ❗️


 واکنش سید مصطفی تاجزاده به اظهارات رییسی در دومین مناظره تلویزیونی:


 من به خاطر انتقاد هفت سال توسط قوه قضاییه ای که رییسی معاون اولش بود به زندان محکوم شدم و هنوز رییسی از این حکم دفاع می کند.

پاسخ به شبهه

سید مصطفی تاجزاده کیست و به چه علت دستگیرشد ؟

⬅️شاید بهتر باشد برخی آقایان با احتیاط بیشتری دهان به ناحق باز کنند و به تخریب دوستان  بپردازند . چون اگر فقط چند صفحه ای از سوابق سیاسی شان ورق بخورد ، خود عرصه را  برخود تنگ کرده اند .
جرمی که آقای تاجزاده از آن به عنوان "انتقاد " یاد میکند همان فتنه ی هشتاد و هشتی است که هشت ماه  امنیت ملی را به خطر انداخت . همان آتش زدن بانک ها و اموال عمومی است . همان ریختن خون عده ای بی گناه و بالا آوردن هزینه های گزاف برای نظام و ملت .  شاید در مرام دشمن ، کشتن و زدن و سوزاندن ، انتقاد باشد ، اما در مرام ملت مسلمان ایران هرگز چنین نبوده و نیست .

این ها فقط نیم نگاهی به پرونده ی سیاسی آقای تاج زاده ی به اصطلاح منتقد است :

تخلف در انتخابات مجلس ششم


پس از بررسی و تایید نتایج انتخابات تهران سید مصطفی تاج زاده رئیس ستاد انتخابات کشور و آیت الله آزرمی فرماندار تهران به جرم تخلف در جریان انتخابات به دادگاه فراخوانده شدند . تاج زاده از خدمات دولتی منفصل گردید و آیت الله آزرمی هم به چند ماه زندان محکوم شد.اگر‌چه پس از پایان دوران محکومیت تاج‌زاده به عنوان مشاور رئیس دولت هفتم و هشتم انتخاب شد!!
انتخابات مجلس ششم

🚫نقش آفرینی در بلوای 18 تیرماه 1378

در حادثه کوی، مصطفی تاج‌زاده به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور دوران اصلاحات یکی از عناصر فتنه‌گری بود که دائماً بین وزارت کشور و کوی در حال رفت‌وآمد بود و سخنرانیهای عجیبش موجب شد بعدها تعدادی از صاحب‌نظران و نمایندگان مجلس بگویند: «حوادث کوی دانشگاه از داخل وزارت کشور هدایت می‌شد.»
 کوی دانشگاه


فتنه  88 و همراهی  تاج زاده


تقریبا تمامی  کارشناسان سیاسی، بحث تقلب در انتخابات سال 88 را یک سناریوی از قبل طراحی شده می‌دانند؛ به این جهت که نیروهای مختلف اصلاح طلب در این زمینه با هماهنگی کامل به عرصه سیاسی کشور وارد شدند و با اردوکشی خیابانی سناریوی فشار از پایین و چانه زنی از بالا را کلید زدند.

کسانی چون تاج‌زاده و محمدعلی  ابطحی در این زمینه بازداشت  و اعترافاتی در این زمینه داشتند که باعث شد ابعاد بیشتری از این سناریو فاش شود؛ ابطحی در اعترافاتش از تقلب به عنوان اینکه رمز آشوب شده بود  نام برد و تاج زاده نیز در فیلمی بحث تقلب در انتخابات را سناریوی شکست خورده اصلاح طلبان دانست.

آنچه فتنه‌گران بهانه ساخته بودند تا به وسیله آن نظام اسلامی را تخریب کنند، بحث « تقلب در انتخابات» بود؛ ادعایی که هیچ‌گاه برایش سند و مدرکی ارائه نکردند و با همین ادعای دروغین، خون افراد بی گناهی را بر زمین ریختند و نظام را به چالش اساسی کشاندند.
انتشار فیلمی در سایت یوتیوب که در آن مصطفی تاج‌زاده، خطاب به رمضان‌زاده و صفایی‌فراهانی می‌گوید، در انتخابات گذشته هیچ تقلبی صورت نگرفته است و ما شکست‌خوردگان انتخابات هستیم تائیدی براین مدعا بود که در همین راستا  تاج زاده به جرم اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به شش سال حبس محکوم شد.

تحریک افکار عمومی به اغتشاش

در روز اول آبان 1390 تاجزاده  پیشنهاد کرد که ایرانیان برای  اعتراض خود به  حبس خانگی سران فتنه 88  اولین دوشنبه هر ماه دست به اعتراضات مدنی بزنند.


دوگانگی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92

مصطفی تاجزاده در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در سال  1392در نامه‌ای که از زندان اوین منتشر کرده بود، مدعی شد: محافظه‌کاران حاکم در حال تبدیل شعار "میزان رای  ملت است" به شعار "میزان رای  حاکمیت است" هستند و  شورای نگهبان راه برای پیروزی نامزد موردنظر حاکمیت هموار کرده است.

‼️‼️قابل تامل !!

پس از سپری کردن دوران محکومیت، تاج‌زاده در روز 15 خرداد از زندان آزاد شد.  عده‌ای به دیدار وی رفتند که از چهره‌های مشهوری که عکسهای آنها در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد می‌توان به محمدرضا  عارف و  صفدر حسینی اشاره کرد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها