تکلیف مبارزه با آمریکا

تکلیف مبارزه با آمریکا

 امام خمینی (ره) : اسلام تکلیف مبارزه با آمریکا را روشن کرده است ...
64/1/15

برای دیدن تصویر کامل روی آن کلیک کنید

آزمون

در چه مدتی قادر هستید کلماتی که با رنگ قرمز مشخص شده است را بشمارید؟ چند کلمه قرمز در تصویر بالا وجود داشت؟

آیا در هنگام شمارش کلمات، همه آیات را خواندید؟ نیمی از آیات را چطور؟ به شما حق می‌دهیم. چرا که تعداد این آیات خیلی زیاد بود. اما خوب است بدانید این تنها بخشی از آیات قرآن کریم است که در آن‌ها خداوند متعال درباره #دشمن با انسان صحبت کرده است... تنها بخشی از آیات!
   ﴿ای مردم فریب نخورید. به درستی که او دشمن آشکار شماست. چشم ها را باز کنید.. دشمن در کمین است. دشمن فریبکار است.﴾
   دشمن، دشمن و باز هم دشمن...

  می‌گوید: بس کنید دیگر چقدر از دشمن می‌گویید؟ مگر دشمن بیکار است که همه چیز را بگذارد کنار و  دائما با ما دشمنی کند؟

  پاسخ می‌دهم: خودش گفته است که ﴿فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ.﴾. شیطان قسم خورده است؛ تا همه را گمراه نکند از پای نمی‌نشیند.
- به خودش می‌آید و می‌گوید: اعوذ بالله من الشیطان الرجیم...

می‌گویم: آفرین اما  حواست باشد که فقط آن شیطان که از درگاه خداوند رانده شد دشمن تو نیست. «شیطان که فقط شیطان جنّى نیست؛ ابلیس که فقط نیست؛ شیاطین انس و جن به هم کمک هم میکنند...»
- تعجب می‌کند و می‌گوید: مگر  شیاطین انسانی هم داریم؟
 می‌گویم: رحمت خدا بر امام خمینی... «امام گفت  آمریکا شیطان بزرگ است؛ شیطان در قیامت به کسانی که از او متابعت کرده‌اند می‌گوید من وعده‌ دروغی به شما دادم، شما دنبال من راه افتادید!  من وعده دادم به شما و تخلّف کردم. این عیناً امروز منطبق است با آمریکا. حالا شیطان در قیامت این حرف را میزند، آمریکایی‌ها امروز در دنیا این حرف را میزنند؛ وعده میدهند، عمل نمیکنند، تخلّف میکنند. امتیاز نقد را میگیرند، امتیاز نسیه را نمیدهند؛ وضع آمریکا این است.»
 چشم هایش را باز و بسته می‌کند. مشتش از خشم بسته شده است. زیر لب می‌گوید: اعوذ بالله من الشیطان الرجیم؛ بلندتر می‌گوید  مرگ بر آمریکا ...

رهبر انقلاب: «بعضی‌ها حساسند روی کلمه‌ دشمن که چرا شما هی تکرار می‌کنید دشمن! شما ببینید از اول تا آخر قرآن، خدای متعال چقدر اسم شیطان و  شیطان‌صفت‌ها را آورده؛ میشد یک بار خدای متعال بگوید؛ برای اطلاع کافی بود. این برای این است که هیچ وقت نباید از  فریب  دشمن غافل بود. امیرالمؤمنین فرمود: «و من نام لم‌ینم عنه». اگر شما توی  سنگر خوابتان برد، لازمه‌اش این نیست که دشمن[عدو] شما هم توی سنگرش خوابش برده باشد؛ نه، ممکن است شما خوابت برده باشد، او بیدار باشد؛ آن وقت پدرتان درآمده است. نباید غفلت کرد و میبینید که  غفلت می‌شود!»
 ۸۸/۱۱/۱۳

تمامی قسمت هایی که در بین «‌» قرار گرفته است، بیانات رهبر معظم انقلاب است.

برای دیدن تصویر کامل روی آن کلیک کنید

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها