صفر تا صد ماجرای حکم اعدام

صفر تا صد ماجرای حکم اعدام

صفر تا صد ماجرای حکم اعدام این سه #سارق_مسلح...   در یک دقیقه و نیم ببینید...  

پ.ن: مشخص شد که لیدر هم بودند/قانون حکم اعدام را برای مجازاتشان آورده است.

(این حکم علاوه بر حکم اعدام سرقت مسلحانه است)

   #اعدام_کنید 


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 37 ثانیه

علت اعدام سه محکوم اخیر شرکت در اغتشاشات آبان ۹۸ نیست /«تعرض به یک زن» باند «امیر آلمانی» را لو داد/ اعضای این باند چرا به اعدام محکوم شدند؟ 

صبح روز گذشته بود که سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سه محکوم به اعدام بیان کرد: این حکم در دیوان عالى کشور بعد از فرجام‌خواهى متهمان و وکلا به تأیید رسیده و به دادسرا اعاده شده است؛ این پرونده را خداى متعال کمک کرد جنایاتشان برملا شد. 

اینهاجزو عناصر اصلى اغتشاشات بودند و دو نفر از این افراد در صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و با تهدید به اسلحه می‌خواستند اموال خانمى را بربایند که خدا کمک کرد و باعث دستگیرى این افراد شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: پس از دستگیرى در گوشى این افراد اقدامات خرابکارانه‌اى که انجام می‌دادند و فیلمبردارى کرده و براى برخى از خبرگزارى‌هاى خارج از کشور ارسال می‌کردند، کشف شد؛ خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کردند و در فرایند دادگاه هم اقرار کرده‌اند و همچنین هم خودشان و هم وکلایشان‌ دفاع داشتند البته چهار نفر اعلام وکالت کردند و دفاع کردند. 

بازخوانی اعمال مجرمانه اعضای باند امیرآلمانی حکایت از این دارد که این افراد معترض نبوده بلکه به‌دنبال ایجاد آشوب و سوءاستفاده از اغتشاشات برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود از جمله سرقت مسلحانه بوده‌اند. 

یک منبع مطلع در دستگاه امنیتی در گفت‌وگو با فارس، درباره نحوه شناسایی این گروه گفت:  این افراد از طریق آگهی سایت دیوار خانه‌ای را انتخاب کرده و با هدف سرقت برای بازدید از خانه برنامه ریزی می کنند و در جریان بازدید، خانم خانه را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می دهند.  

باسروصدای ایجاد شده در منزل، نزدیکان و  خانواده فرد مطلع می شوند و بلافاصله به کمک می آیند و نیروی پلیس را خبردار می کنند که نهایتاً به بازداشت متهم منجر می شود.

طبق بررسی‌ها مشخص شد «امیرحسین مرادی» مدتی قبل نیز در کمپ پناهندگان در آلمان بوده و در آنجا با عناصر وابسته به گروهک منافقین، ملاقات‌ها و همکاری‌هایی داشته است. 

پس از اعلام تأیید خبر حکم اعدام این سه محکوم در دیوان عالی کشور، رسانه‌های معاند این خبر را با تیترهایی از جمله "حکم اعدام سه معترض آبان بازنشر کردند و به‌گونه‌ای در صدد القای این بودند که این افراد صرفا به‌دلیل اعتراض به وضعیت معیشتی خود به اعدام محکوم شدند و برخی از سلبریتی‌ها و مردم که از جزئیات اقدامات مجرمانه این محکومان بی‌خبر بودند ناخواسته با این جریان مرموز همراه شدند و جای جای فضای مجازی مملوء از هشتگ اعدام نکنید شد. 

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

آهنگ پیشواز همراه اول

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۹

اعدام مسخره تررین کار دنیاس

پاسخ:

۲۲ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۴
سلام
دلیل منطقی برای نظرتان دارید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها