سالگرد شوک بنزینی؛ سوء مدیریت محض، یا تحمیل مذاکره؟!

سالگرد شوک بنزینی؛ سوء مدیریت محض، یا تحمیل مذاکره؟!

سالگرد شوک بنزینی؛ سوء مدیریت محض، یا تحمیل مذاکره؟!  

شعبدهبازان رسانه‌ای از کاه کوه می‌سازند و کوه را جلو جشم غیب می‌کنند! نمونه؟! سالگرد شوک بنزینی دولت در نیمه شب 23 آبان؛ دقیقا یک سال قبل! دولت که لجبازانه #کارت_سوخت را حذف کرده و موجب افزایش 20میلیون لیتری مصرف و قاچاق شده بود، سهمیه بندی را احیا و بنزین را 300 درصد گران کرد!  

هزینهگزاف این سوء مدیریت، هدر رفت حداق 140 هزار میلیارد تومان از بیت المال بود که می شد صرف حمایت از #تولید و اشتغال شود؛ و دو هفته ناامنی و بی ثباتی و موج سواری دشمن.... جالب این که برخی حامیان دولت، به جای شرمندگی، طلبکار هم شدند که چرا نظام نگذاشته دشمن در #موج_سواری موفق شود(!)  

تلخاین که سردبیر نشریه صدا وابسته به حزب اتحاد ملت، چند ماه بعد گفت تحمیل #فشار_بنزینی به مردم و تولید نارضایتی، برای هموار کردن مسیر مذاکره بوده؛ شکوری راد دبیر کل حزب هم از این که طبقات پایین به عنوان پایگاه رای اصولگرایان، از شوک بنزینی شاکی شده اند، ابراز رضایت کرد!  

محمدجواد روح، سردبیر نشریه صدا، ۱۶ آذر در سرمقاله نشریه «اتحاد ملت» نوشت:  

روحانیوقتی دید چیزی دستش ندارد، #بنزین را گران کرد تا جامعه به شرایط اقتصادی واکنش نشان دهد؛ فشار از پایین اتفاق بیفتد تا در بالا چانه ‌زنی کنند که #مذاکره انجام شود. 

می‌گویندوزیر اطلاعات در جلسه دولت هشدار داده اگر بنزین را گران کنید، ‌جامعه به هم می‌‌ ریزد و روحانی خندیده است. اینکه می‌ گویند گران کردن بنزین تصمیم غیر کارشناسی و اطلاع‌رسانی آن هم غلط بوده؛ اتفاقاً از نظر روحانی، تصمیم هم #کارشناسی بوده و هم نحوه اطلاع‌ رسانی- در واقع اطلاع‌ نرسانی- درست بوده تا جامعه بیشتر عصبانی شود... 

روحانیقمار کرد تا ببیند نتیجه‌ اش چه می‌ شود.  اما به نظر من، مقام‌رهبری هم پاسخ رییس‌جمهور را دادند. ایشان ، مسئولیت تصمیم گرانی بنزین را پذیرفتند و مانع تشدید فشارها بر روحانی و سقوط احتمالی دولت شدند... در ماجرای بنزین؛ روحانی قمار کرد و رهبری هم ایستاد".

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها