سخنان علیرضا پناهیان در رابطه با انتخابات

سخنان علیرضا پناهیان در رابطه با انتخابات

 سناریوی تکراری تقطیع سخنان علیرضا پناهیان توسط رسانه‌های سعودی و بی‌بی‌سی‌چی‌ها 

الف) علیرضا پناهیان در گفتگو با فارس + فیلم:  "رأی‌گیری و انتخابات بیشتر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند. چون یک قوم برجسته و قوی مثل ملت ایران، اگر از حضور در رأی‌گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید و این سربلندی در انتخاباتشان نهادینه شود، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند و آن قوم را الگو قرار دهند و این معنا را در سراسر جهان گسترش دهند."

  ب) آنچه رسانه‌های سعودی و بی‌بی‌سی‌چی‌ها منتشر کردند:  "اگر ملت ایران از انتخابات سربلند بیرون بیایید، کافی است برای اینکه امام زمان ظهور کند." 

ج) دو عبارتی که بی‌بی‌سی‌چی‌ها به طور خاص حذف کردند:  👈🏼 "و این سربلندی در انتخاباتشان «نهادینه» شود." 

یعنی اگر مردم به جایی برسند که از اسارت رسانه و فریب رسانه‌های نفاق آلود آزاد شوند، و قدرت تشخیص صحیح سیاسی پیدا کنند، حضرت ظهور خواهد کرد زیرا دیگر توسط مردم غریب و تنها رها نخواهد شد. 

👈🏼 "آن قوم را الگو قرار دهند و این معنا در سراسر جهان گسترش دهند"  یعنی اگر مردم ایران بتوانند، الگویی موفق از نهادینه شدن انتخاب صحیح و اثر آن در اداره کشور را به جهان نشان دهند، این تفکر و الگو در جهان گسترش می‌یابد. 

📎 لینک متن و فیلم کامل مصاحبه با فارس: fna.ir/n5lb

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها