محاصره حرم حضرت رقیه(س) شایعه است

محاصره حرم حضرت رقیه(س) شایعه است

حرم حضرت رقیه سلام الله علیه نازدانه امام حسین علیه السلام توسط وهابیها

در محاصره قرار گرفته است و تهدید به تخریب کرده اند.
امشب همه با هم قرائت سوره حشر برای تعجیل در فرج مولانا امام مهدی ارواحنا فداه

و دفع این بلا دعا کنید.

از ساعاتی پیش شایعه ای در شبکه پیامکی کشور دست به دست می شود که حاکی از محاصره حرم حضرت رقیه(س) به دست وهابیون است؛ شایعه ای که البته دروغی بیش نیست.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، از ساعاتی پیش شایعه ای در شبکه پیامکی کشور دست به دست می شود که حاکی از محاصره حرم حضرت رقیه(س) به دست وهابیون است؛ شایعه ای که البته دروغی بیش نیست زیرا تروریست های سلفی و تکفیری، بیشتر در شهرهای دورافتاده و صدها کیلومتر دورتر از دمشق فعالیت های پراکنده دارند و دسترسی آنان به مرکز پایتخت در شرایط کنونی محال است.
حرم حضرت رقیه(س) بر خلاف منطقه زینبیه و حرم حضرت زینب(س) که تا حدودی در حومه شهر دمشق واقع است و برخی خطرات آن را تهدید می کند، دقیقاً در بازار منطقه قدیمی مرکز شهر و نزدیک مسجد جامع اموی قرار دارد که امن ترین نقطه سوریه به شمار می آید که در کنترل کامل ارتش و نیروهای امنیتی سوریه و گردان حضرت اباالفضل العباس(ع) قرار دارد.
اگرچه قرائت دعا و قرآن و نذر و نیاز برای رهایی اماکن مقدسه در کشور سوریه از خطر تعرض گروهک های تکفیری، عملی لازم و خداپسندانه است اما پیامک شایعه محاصره حرم حضرت رقیه(س) که با نذر و قرائت برخی سوره های قرآن و ادعیه خاص همراه است، دروغی است که طی ساعات اخیر در شمارگان چند میلیونی در شبکه تلفن همراه کشور دست به دست می شود و منبع تولید این شایعه هم مشخص نیست.
این در حالی است که هیچ رسانه و منبع موثقی تا کنون چنین خبری مخابره نکرده و طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار مشرق، هیچ گونه خطری، حرم مطهر حضرت رقیه (س) را تهدید نمی کند و این آستان مقدس در امنیت کامل قرار دارد.
منبع این گونه پیامک‌های جعلی و شایعه پراکنی‌ها که مطمئما کار افرادی است که خواسته‌های شومی را در سر می‌پراکنند، و متاسفانه برخی افراد ناآگاهانه با فرستادن این گونه پیامک‌ها به این افراد کمک می‌کنند تا به خواسته‌های خود برسند.

۳ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

من یکساله به این نتیجه رسیدم که اتاق فکری در اپراتورهای تلفن همراه هست و اینگونه پیام ها رو می فرستند.

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۲، ۱۷:۵۸
سلام
با تشکر از حضورتان

خیلی مطلب خوبی بود با اجازه برای دوستان دیگه هم شخصا ایمیل کردم .با تشکر در پناه حق باشید.

پاسخ:

۱۹ ارديبهشت ۹۲، ۱۷:۱۶
سلام
باتشکر از حضورتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها