مصر در قربان گاه بی بصیرتی

مصر در قربان گاه بی بصیرتی

کشتار مردم مصر

مصر در قربان گاه بی بصیرتی

در فضای خروشان اقیانوس بیداری اسلامی یکی از این کشورها که به این اقیانوس خروشان پیوست کشور متمدن مصر بود.که با فراز و نشیب و روزهای پر التهابی مواجح شد و با گذشت ایام این انقلاب به پیروزی رسید و با سقوط فرعون مصر بهار اسلامی ظهور کرد و محمد مرسی با فکر اسلام خواه سکان ناخدایی این کشتی را بر عهده گرفت، اما اتخاذ سیاست‌های بی‌اندیشه این بهار را به پاییز کشانید که چند مورد آن عبارتند از:

نوشتن نامه رئیس منفور رژیم غاصب صهیونیستی و ملاقات با وزیر امور خارجه آمریکا و دور شدن از آرمان های اسلامی یکی از عوامل به ثمر نرسیدن این انقلاب شد و حرکات مخالفان آنان در طول یکسال این انقلاب را محصور کرد و بالاخره با یک کودتا دیکتاتوری زنده و فضای عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی را رو به سیاهی گذاشت. وفقط در این میان مردم اند که به خاک و خون کشیده می‌شوند و یک نکته مطرح می‌شود حکومت هایی که با ریختن خون مظلوم به قدرت می‌رسند بر پایه های سستی استوار می‌شوند و همانا خانه عنکبوت سست است. و دو طرف جریان درگیری آنقدر بی ‌بصیرت اند که نمی‌دانند در این میان این کشورشان است که از پیشرفت بازمی‌ماند و جوانانش به خاک و خون کشیده می‌شوند و همین خواست غرب و آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی می‌باشد. البته ما می‌دانیم حق با جریان اسلام خواه است و حق مردم سالاری آنان زیر پا گذاشته شده ولی در این برهه با تعامل سیاسی و تقسیم قدرت پیشرفت کشور را در نظر گرفت و برنامه‌ای مدرن برای به دست گرفتن قدرت تنظیم کرد تا عصبانیت رژیم منفور صهیونیستی بیشتر شود و این امر در حال حاضر گواراتر است.

و عصبانی شدن آمریکا را به همراه دارد و به فرموده‌ی شهید آیت الله بهشتی آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

به امید جهانی پر از عدل و داد با ظهور حضرتش صاحب الزمان «عج».

                                                                                           صلوات

۵ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)


شیعه اگر شیعه بود ، وضع دگر این نبود / یوسف زهرا چنین غریب و غمگین نبود / شیعه اگر شیعه بود ، دست به دعا می نمود / جمعه دگر می رسید وضع دگر این نبود .. اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها