۱۳آبان

۱۳آبان

13آبان

امام خمینی(ره):

از آمریکا هیچ نترسید، از این توطئه هایش بترسید، اینها را باید خنثی کنید.

لاتخافوا أمریکا أبداً، بل احذروا من مؤامراتها، وعلیکم إحباطها.

Do not be afraid of America.Be afraid of its conspira cies، which you must neutralize

روز دانش ‏آموز

سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، برگی زرین، مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است. به ویژه آنکه چهارده سال پس از تبعید حضرت امام رحمة ‏الله در همین روز (13 آبان 1357) فرزندان امام و صدها دانش‏ آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان‏های اطراف با شعار «درود بر خمینی» و «مرگ بر شاه» پایه ‏های حکومت را به لرزه درآوردند و با گلوله ‏های مأموران شاه به خاک و خون غلتیدند.
دانش ‏آموزان نیز مانند دیگر گروه‏های ملت، در اطاعت از فرمان حضرت امام رحمة ‏الله که همه را به مبارزه با رژیم آمریکایی شاه دعوت می‏ کردند، سر از پا نمی ‏شناختند و نجات اسلام را در پیروزی کامل از امام رحمة‏ الله و سازش ناپذیری با رژیم می‏ دانستند. این طبقه جوان وفعال جامعه، به حق یکی از ارکان و پایه‏ های مهم انقلاب پیروزمند اسلامی بودند.

نکوداشت مجاهدت‏های مردان و زنان با ایمان، کاری پسندیده است. زنده نگهداشتن نام و خاطره دانش ‏آموزان آگاه که با سلاح ایمان، جوانه‏ های انقلاب گردیدند، لازم و ضروری است. اما، آنچه وظیفه ما را دشوارتر می‏ کند، پیروی عملی و ادامه راه روشن آنان است. اکنون که  به لطف الهی و تلاش گذشتگان، انقلاب اسلامی به بار نشسته است، وظیفه ما بسی سنگین‏ تر است و برماست که در جبهه جهاد علمی در راه اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی خویش بکوشیم و این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.


دریافت
حجم: 11.5 مگابایت

حامد زمانی

۳ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

سلام با یه مطلب در باره حذف مرگ برآمریکا بروزم
در  ایام محرم هرجا دلتان شکست این حقیر را فراموش نکنید
مرگ بر آمریکا

پاسخ:

۶ آذر ۹۲، ۱۳:۲۵
سلام
انشاالله خدمت میرسیم
حاجات روا
مرگ بر آمریکا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها