کدخدا کسه دیگیه !

کدخدا کسه دیگیه !

امریکا اسرائیل

وندی شرمن برای ارائه گزارش مذاکرات ژنو به تل‌آویو می‌رود
هیاتی از مقامات عالیرتبه آمریکا به ریاست «وندی شرمن» به سرزمین‌های اشغالی می‌رود تا گزارشات مذاکره ایران و 1+5 در ژنو را در اختیار مقامات رژیم صهیونیستی قرار دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، هیأتی از مقامات عالیرتبه آمریکا به بیت‌المقدس می‌روند تا به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل درباره مذاکرات سه روزه ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) که در ژنو برگزار شد، گزارش دهند.
براساس این گزارش، هیأت آمریکا به رهبری «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی که ریاست تیم مذاکره‌کننده آمریکا در 1+5 را برعهده داشت، وارد بیت‌المقدس می‌شود.
گفت‌وگوهای بین ایران و قدرت‌های بزرگ روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا شنبه شب، ادامه داشت و با کارشکنی‌های فرانسه به پایان رسید و قرار است دور بعدی 29 آبان‌ماه برگزار شود.

امروز فرانسه اولین ضربه را به دیپلماسی ایران زد و هفته آینده کنگره طرح جدید تحریم‌ها علیه ایران را تصویب می‌کند و این می‌شود ضربه دوم.

۳ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها