پیامبر وهّابیت

پیامبر وهّابیت

کتاب پیامبر وهابیت

پیامبر وهّابیت

کتاب «پیامبر وهّابیت» توسط سید مجتبی عصیری گردآوری شده است این کتاب در 336 صفحه به چاپ رسیده که روی جلد کتاب تصاویر دو تن از مفتیان اعظم عربستان سعودی و نیز گنبد خضراء مسجد النبی با برجستگی سؤال برانگیز، توجه هر خواننده‌ای را برای پیدا کردن پاسخ‌ آن در متن کتاب به خود جلب می‌کند.

در مقدمه این کتاب درباره شناخت وهابیت است. که در ادامه نویسنده این کتاب توضیح داده است. می توان وهابیت را قرائتی جدید از مذهب سنی حنبلی دانست که با تفسیری سطحی وظاهر بینانه از آیات و روایات، تنها خود را مسلمان دانسته و دیگران را مشرک وریختن خون هر مسلمان غیر وهابی را مباح می شمارد.

بر خلاف آنچه امروز مشاهده می‌شود که وهابیت،خود را به دیگر فرقه های اهل سنت نزدیک کرده تا بتوانند علیه شیعه و کشتار آنان، جبهه مشترکی ایجاد کنند، اما حقیقت آنست که این فرقه در آغاز شکل‌گیری خود، کشتن تمام فرقه های غیر وهابی اعم از اهل سنت وشیعه را دستور کار خود قرار داد. چنان که یکی از علمای اهل سنت در تأیید این سخن می گوید: سخن درباره پیروان محمد بن عبدالوهاب که همچون خوارج زمان ما هستند... این گروه فقط خود را مسلمان دانسته و مخالفان خود را مشرک می دانند؛اینان به همین دستاویز، خون اهل سنت رامباح شمرده وآنان را به قتل می رسانند. مبحث کلی این کتاب راجب به مبانی فکری وهابیت و فتوای اهانت آمیز شیوخ وهابی به ساحت مقدس نبوی است. این کتاب بر آن است که روشن سازد که گروهی که امروز ندای پیروی از سنت راستین نبوی نموده و ما را بدعت گذار و خرافی می‌پندارند چگونه سنت و شخصیتی از پیامبر خدا(ص) معرفی و به جهانیان عرضه می‌دارند.

این کتاب را تهیه بفرمایید ومطالعه بکنید تا بیشتر با فرقه ضاله وهابیت آشنا بشوید.

کتاب پیامبر وهابیت1

حجت‌الاسلام عصیری کتاب‌های دیگری را با عنوان «خدای وهابیت» ،«آداب مناظره»، «شاخ شیطان»، «شبهات غدیر»، «شبهات فاطمیه»، «شبهات مهدویت»، «شبهات بقیع» و «شبهات عزاداری» در موضوع وهابیت نوشته است.

 شب آسمانی

دیدن برنامه شب آسمانی را هم به شما خوانندگان عزیز وبمان پیشنهاد میکنم.

برنامه شب آسمانی که هر هفته ساعت ۲۱:۱۰تا ۲۲:۱۰ازشبکه قرآن پخش می‌شود در مورد: پاسخ به شبهات ، شبکه های وهابی ، پاسخ به شبهات محرم ، بررسی علل شیعه ستیزی ، مهدویت جایگاه اسلام در غرب و...........است.

۳ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

خادم الحسین علیه السلام

۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۱

با سلام و سپاس فراوان از اطلاع‌رسانی خوبتان

گفتنی است از نامبرده تاکنون 10 جلد در قالب سلسله مباحث اعتقادی در پاسخ به شبهات وهابیت به چاپ رسیده است:
1.
شاخ شیطان
2.
آداب مناظره با وهّابیت
3.
خدای وهابیت
4.
پیامبر وهابیت
5.
شبهات فاطمیه
6.
شبهات غدیر جلد 1
7.
شبهات غدیر جلد 2
8.
شبهات غدیر جلد 3
9.
شبهات عزاداری جلد 1
10.
شبهات عزاداری جلد 2
همچنین از نامبرده به زودی کتاب‌های «شبهات مهدویت» و «شبهات بقیع» به چاپ خواهد رسید

جهت تهیه کتاب‌های نامبرده کافی است که به شماره تلفن 09395956464 تماس حاصل فرمایید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها