خطر و هابیت...

خطر و هابیت...

 SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، اطلاعات موثق از وجود طرح های بزرگ اطلاعات سعودی با رهبری "بندر بن سلطان" برای تخلیه کامل منطقه خاورمیانه از شیعیان و مسیحیان خبر می دهد.

این اطلاعات حاکی از آن است که طرح ها به دنبال نابودی شیعیان همگام با ایران در دولت های خلیج فارش از قبیل بحرین، کویت، شرق سعودی و... و نیز تبدیل کردن بلاد شام متشکل از سوریه، لبنان و فلسطین به پناهگاه های امن گروه های تکفیری برای انجام ماموریت مورد نظر است.

گزارش ها نشان می دهند که اطلاعات سعودی مدت تقریبا طولانی است که به دنبال اجرای طرح خالی کردن منطقه از پیروان مذاهب مخالف با تفکر ضاله وهابیت و در راس آنها شیعیان و مسیحیان است و به این منظور گروه های سلفی-وهابی بالغ بر صد هزار نفر را سازماندهی نموده ؛ تروریست هایی که به عملیات های گسترده در سطح منطقه از جمله لبنان، یمن و سپس به دنبال پشتیبانی از سلفی های مصر ، لیبی و... و در نهایت سیطره سلفی ها بر خاورمیانه برای حمایت از امنیت منطقه -به زعم خودشان- هستند.

فعال سیاسی "محمد عبدالعاطی النوبی" رئیس"اتحادیه بین المللی جوانان الازهر و صوفیه" مصردر اظهاراتی گفت: پشتیبانی آمریکا از جریان های افراط گرای اسلامی به دنبال حفاظت از امینت اسراییل در منطقه و نیز استمرار وضعیت فعلی سوریه و در اجرای خواسته های سازمان جهانی صهیونیست صورت می گیرد، وی عوامل وهابی آشوبگر در سوریه و مصر را خوارج امروز خواند

۳ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

سیدپارسا

۰۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۴
سلام
اقا چرا سر به ما رحمائی ها نمیزنین
درسته سایت به نام مجموعست
ولی اونم مثل وبلاگ آدما مینویسن
باهاشون میشه رابطه برقرار کرد به خدا
بیاین

پاسخ:

۸ دی ۹۲، ۰۰:۱۸
سلام سیّد جان ...خوبی..
من سر میزنم...هر بارم خواستم نظر براتون بزارم با مشکل روبرو شدم ...
آدرس ایمیل خودت رو بده ...باهات کار دارم...

سفیر تدبیر

۰۷ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۶
با سلام به روز شدیم وب ساده و در عین حال با مفهوم و پر محتوایی دارید موفق و پیروز باشید
حتما به ما سر بزنید منتظرتون هستیم البته نظر یادتون نره !
یا حق

پاسخ:

۸ دی ۹۲، ۰۰:۱۹
سلام ...منون از حضورتون...
انشاالله خدمت میرسیم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها