دومین شهید ناهی از منکر ˈمسعود مددخانیˈ

دومین شهید ناهی از منکر ˈمسعود مددخانیˈ

پیکر مطهر ˈمسعود مددخانیˈ دومین شهید ناهی از منکر در سال جاری مظلومانه و بدون حضور مسوولان کشوری و استانی،  در منطقه ستارخان تهران تشییع شد.

این شهید ناهی از منکر بر دستان اقشار مختلف جامعه اعم از بسیجیان، سپاهیان از محل سکونتش در خیابان استوار منطقه ستارخان به سمت قطعه صالحین بهشت زهرا (س) تشییع شد.
جانباز بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر «مسعود مددخانی» روز شنبه هفته جاری بعد از تحمل 19 سال درد و رنج در بیمارستان بقیه الله تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت .

شهید مددخانی در سال ۱۳۷۴ در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با اراذل و اوباش منطقه فلاح در ساختمان در حال احداث درگیر شده و توسط این افراد بعد از ضرب و شتم از بالای ساختمان سقوط کرد و دچار ضایعه نخاعی شد.

وی در طول این سال ها ۴ بار مورد عمل جراحی قرار گرفت و در نهایت روز شنبه هفته جاری در سن ۴۷ سالگی به شهادت رسید.
سومین روز درگذشت این ناهی از منکر روز پنجشنبه هفته جاری ( ۲۱ فروردین) ساعت ۱۶ تا ۳۰/۱۷ دقیقه در خیابان ستارخان – سه راه تهران ویلا – سالن محراب برگزار می شود.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها