فوری...اطلاع رسانی ...

فوری...اطلاع رسانی ...

تجمع حمایت از حجاب در مدرسه ایروانی تهران

فرهنگ > دین و اندیشه - خبرگزاری حوزه نوشت:

سومین تجمع احیای امر به معروف و نهی از منکر و اعتراض به بد حجابی به همت کارگروه حجاب و عفاف مدرسه علمیه ایروانی چهارشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16 در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود.

کارگروه حمایت از حجاب و عفاف مدرسه علمیه ایروانی چند ماهی است به همت اساتید و طلاب تشکیل شده و حجت‌الاسلام محمد گنجی، معاون آموزشی و جانشین پایگاه مقاومت بسیج حوزه علمیه ایروانی، مسئولیت آن را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام گنجی در این باره گفت تا کنون دو تجمع اعتراضی دیگر به نشانه اعتراض به وضعیت فرهنگی کشور خاصه هنجارشکنی های آشکار در زمینه عفاف و حجاب برگزار شده است.

مسئول کارگروه حجاب و عفاف، برگزاری چنین تجمعاتی را احیای فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر خواند و افزود: البته مطالبه اصلی ما از مسئولان است؛ چرا که مسئولان خاصه در سه قوه اصلی کشور، کم کاری هایی را مرتکب شده اند که موجب افزایش تأسف انگیز بدحجابی در سطح جامعه شده است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی ادامه داد؛ جلسات این کارگروه به طور هفتگی در مدرسه ایروانی واقع در خیابان ولی عصر، تقاطع خیابان مولوی برگزار می‌شود و چند هفته ای است از متدینین خارج از مدرسه نیز عضوگیری کرده است.

۲ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

حامیان امام خامنه ای در گلپایگان

۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۷

با سلام پایگاه مجازی حامیان امام خامنه ای بزرگترین پایگاه حامی امام خامنه ای در غرب اصفهان با 5 سال سابقه بار دیگر پس از چندی وقفه شروع به فعالیت نمود.برای اطلاع از آخرین خبر های پایگاه و دلایل وقفه در کار پایگاه به ما سر بزنید.

الهم احفظ قائدنا امام خامنه ای

پایگاه حامیان امام خامنه ای در گلپایگان

 

 


سلام.
امروز روز تولدمه ولی خیلی داغونم

یه سوال دارم

ممنون میشم اگه تشریف بیارید به وبلاگم و جواب بدید

التماس دعا

یا علی مدد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه
پیوندها